Ben je net van school en ben je op zoek naar een eerste werkervaring met een concreet en leuk doorgroeitraject of heb je al ervaring als facturatiemedewerker? Dan ben je hier aan het juiste adres! Voor deze job als Accounting Officer in Lummen zal je in eerste instantie samen met 2 collega's verantwoordelijk zijn voor de dagelijkse verwerking van transport- en boekhoudgegevens. Hieronder een greep uit je takenpakket;
Je zal gegevens verwerken van de gereden transporten
Je zal de inkoop- en transportfacturen verwerken
Je zal verkoopfacturen opmaken
Je zal de documenten controleren op de wettelijke verplichtingen
Je zal ondersteuning bieden bij de maand- en jaarafsluitingen
Daarnaast zal je ook ondersteunen bij de voorbereidingen van de betalingen, verwerken van de bankuittreksels, BTW-aangifte en meewerken aan de verbetering van verschillende financiële processen
Hier blijft het natuurlijk niet bij. Je komt terecht in een doorgroeitraject waar het bedrijf zelf je graag meer informatie in person over wil geven.
Bedrijfsinformatie
Onze klant is internationaal actief in het verhandelen van diverse bijproducten en afvalstromen afkomstig uit de staal -en ijzerindustrie. Het zoeken naar innovatieve oplossingen om deze materialen duurzaam terug in te zetten als grondstof is hun business. Wil je graag meer te weten komen over deze toffe KMO bekijk dan snel via de volgende link hun filmpje.
Jouw profiel
Voor deze job als Accounting Officer in Lummen zijn wij op zoek naar een persoon met oog voor detail.
Je hebt een bachelor of master in een economische richting
Je kan om met deadlines en de kalmte bewaren op drukke momenten zoals op het einde van de maand
Je hebt doorzettingsvermogen en je bijt jezelf echt vast in de taken waar je verantwoordelijk voor bent
Je kan vlot werken met MS Office
Je kan jezelf vlot uitdrukken in het Nederlands en je kan jezelf behelpen in het Engels/Frans
Daarnaast ben je een echte teamplayer
Jij hebt enorm veel goesting om door te groeien!
Domein: Leveranciersboekhouding
De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
Aanbod
In ruil voor jouw toewijding bieden wij het volgend loonpakket aan;
Je krijgt de kans om mee te schrijven aan een ambitieus groeiverhaal waarbij je inzet zal beloond worden met een gepersonaliseerd verloningspakket met extralegale voordelen zoals; maaltijdcheques, ecocheques en een hospitalisatieverzekering bij een vast contract
Onze klant hanteert een 39 uren werkweek in een voltijdse tewerkstelling waar glijdende uren en thuiswerk mogelijk zijn
Je verlof is vrij te kiezen in overleg met je collega's, naast je 20 wettelijke vakantiedagen heb je recht op 6 ADV dagen
Je zal training on the job krijgen
Je komt terecht in een groeiend team met stuk voor stuk enthousiaste, positieve mensen met een gezonde dosis humor en FUN
Er worden leuke activiteiten georganiseerd zoals; teambuildings, brainstormsessies, after works, kortgeleden zijn ze zelfs met heel het team naar Lapland geweest :-)
Er zijn daarnaast ook vers fruit, lekkere koffie van echte bonen, soep en koeken aanwezig